søndag 13. mai 2012

FUNDRAISER - MARK HALL

Her på bloggen har tiden stått stille ser det ut for, men i real life har tiden gått litt for fort! Vi har en del å tenke på, rekke over, og forberede før vi forlater Amerika-landet. Nå prøver vi å bruke den siste tiden på å være sammen med mennesker vi kommer til å savne, klargjøre leiligheten til utleie (vet ikke om jeg tør, alt er så nytt!!), og selge en bil. Vi har tre uker på oss, så det må gå bra. Badet er så og si ferdig, mangler bare å få på plass noen detaljer før jeg knipser bilder og legger ut. Det ble akkurat som jeg hadde forestilt meg, om ikke bedre. Rett og slett perfekt! Jeg liker at ting er tilrettelagt, enkelt og praktisk og alt det der, men jeg ønsker ikke at det skal se ut som en.. Institusjon. Om du skjønner. Minst mulig spesialtilpassede ting, mest mulig vanlige ting. Skriver om det snart!

Well anyway, forrige helg (ja, forrige) var vi på Mark Halls, en PW-klient, fundraiser. Mark er gode venner med The Kerbers som bor i det fine huset med basseng og drømmehage, hvor vi har vært flere ganger før, så fundraiseren skulle holdes der. Jippi, elsker å være der! Dagen for fundraiseren var på en mexikansk hellidag, Cinco De Mayo, og da var mexikansk tema en selvfølge. Taco-mannen laget taco og margarita-mannen laget margaritas. Og hovedtemaet for kvelden var poker! Det var en kjempemorsom kveld, og jeg tror Mark fikk samlet inn en god del penger til å fortsette treningen på PW. Fundraisere må til når PW er noe som ikke er dekt av forsikringsselskap. I USA heller. Selv om det gjør livet mye bedre både fysisk og psykisk, og gjør at mennesker etter en ryggmargsskade får tilbake noe av livsgnisten. Selv om det er bevist at trening er viktig for alle, og man som ryggmargsskadd ikke har muligheten til å bare dra på et vanlig treningssenter. Selv om ikke en lege i verden kan motbevise at trening for ryggmargsskadde ikke gjør kroppen bedre. Det er rehabilitering som skulle vært dekt og likt for alle, i alle verdens land. Jeg er sikker på at mange kunne tenkt seg dette, men har ikke ressurser/penger til å gjøre det. Dette kunne jeg skrevet en hel bok om!

Margarita-mannen!


Meg og Rodney, min mannlige favorittrener. Og den eneste, ha-ha. Vi har det så morsomt sammen.


Boksekamp!

Mayweather vs. Cotto. Har aldri sett på boksing før, stygg sport, men faktisk veldig spennende.

Meg og min fantastiske Mica.

Ser ikke så folksomt ut, men det var det faktisk.

Meg og pappa Mark. Fortsatt like kul!

Her lærer de å spille crabs (aner ikke hva det er).

Trener Nelly spiller crabs.

Jeg spilte poker, Texas Hold'em, for første gang! Har spilt en del på internett, men det var nervepirrende å spille live. Glad jeg spilte med lekepenger, selv om jeg vant en del (med litt hjelp fra Rodney og kjæresten, Melissa). Kjempegøy!

Noen PW-klienter. Fundraiser-Mark ved min side.

Mark sammen med to lekre damer og trenere, Bri og Jillienne.

De meldte supermåne, men dette ser ut som en vanlig måne for meg.

FANTASTISK KVELD, HÅPER DET HJELPER MARK PÅ PW.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar