fredag 29. april 2011

SUNNY SKY

Selv om jeg har en hel del å tenke på for tiden og går en usikker fremtid i møte (egentlig ikke, I'm in it to win it), prøver jeg å nyte den første følelsen av sommer på LENGE. Solstrålene varmer opp min spekte kropp og gjør den ett tonn lettere. Bar bakke forenkler livet ganger tusen. Lysere dager gir lysere sinn. ALT føles bedre. Og slik kunne jeg hatt det i et helt år hvis JEG hadde bestemt over mitt eget liv. Sier tusen takk for all respons på saken min, regner med det sitter mange rundt omkring i Norges land og kjemper mot systemet. Kjemper for rettigheter de egentlig har krav på. Men inntil videre får vi bare ta solen til hjelp og krysse alt som kan krysses for at det ordner seg til slutt.

Ingenting er umulig, det umulige tar bare litt lengre tid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar