mandag 5. mars 2012

PRIVATSJÅFØRENE

Jeg føler vi har stått på akkurat denne plassen på LAX så mange ganger nå! Selv om dette bare var tredje gang siden vi flyttet hit. Hver gang har vi sett privatsjåfører som står der og venter med navneskiltene sine, sånn som han karen til venstre i bildet, vi kunne ikke være noe dårligere! Magnum'en (bilen min) er jo som en limo den og.

Jeg og Britney vet å ha det gøy.. Ho-ho.

Dette er Olsø twins, men det ser dere kanskje? Turid, mammaen til Robert, til høyre, og tvilling Solfrid til venstre. Turid har vært her flere ganger før når jeg har vært her på treningsopphold. Hun var her senest i fjor da vi trengte hjelp til å flytte hit.

Søstrene sisters og meg.

Nå som vi har gjester igjen blir det helt sikkert samme opplegg som når tantene var her - sightseeing, restaurantbesøk, shopping og solslikking. Som om vi gjør stort annet her ellers. Men det er alltid trivelig å være flere om det!


SANNELIG SKAL VI KOSE OSS!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar