lørdag 24. mars 2012

WII

NÅ! Nå har jeg funnet min nye favorittøvelse! Garantert. Dette er det nærmeste jeg har kommet å kjøre snowboard på X antall år. Snowboard på Nintendo WII. Denne er mest egnet for personer som kan stå på egen hånd, men trenger å trene på balansen. Siden jeg har blitt mye sterkere og mer stødig de siste månedene tenkte vi WHY NOT TRY? Det vaaar så morro! Vanskelig, men morro. Man står på en plate der man skal flytte kroppsvekta fra hæl til tå, etter hvilken vei man vil svinge. Jeg klarte meg ganske bra til at det var første gang. Øvelse gjør mester!

Ser ut som jeg har tenkt meg på skitur. Står med støtte bare ved knærne.

Her suser jeg nedover bakken i full konsentrasjon. Måtte ha støtte ved hendene når jeg skulle svinge. Balanse er vanskelig! 

WII.

Vi har det i alle fall gøy!
Noah må jo være med og se hva tante driver med om dagene. Som på dette bildet ser ut som masse rart.

Rullestol er alltid interessant. For alle barn.

Å kjøre snowboard er det jeg SAVNER aller mest å drive med. Vi bor jo tross alt i vinterlandet Norge! Jeg og Robert brukte store deler av vinteren på snowboarding. Nå står bare snowboardet og et par nye snowboardsko (de var nye vinteren før ulykken altså..) i kjelleren og venter på å bli brukt. Forhåpentligvis vil de en vakker dag kjøre på puddersnø under mine føtter.

I HAVE A DREAM.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar