fredag 24. desember 2010

Julenatt over vårres by.

Vi elsker Bjarne og DDE, og har som tradisjon å dra på DDE's julekonsert hvert år. Det var like fantastisk i år som alle tidligere år. Favorittjulesangen:


Julaften er her og alle pakkene er delt ut, mine pakker ligger å venter under treet, mamma står over gryta, all frustrasjon er skjøvet bort for dagen, og dagen skal bare nytes. Julaften skal feires sammen min fantastiske familie som jeg elsker over alt på jord<3 Alt de har gjort for meg, alt de fortsatt gjør, alt de har ofret, alt de fortsatt ofrer, kan ikke beskrives med ord. Jeg er så takknemlig for alt, selv om det noen ganger er vanskelig å uttrykke siden jeg trenger hjelp til.. Alt. Men jeg ER virkelig takknemlig for at jeg har den familien jeg har<3

I år blir det meg, Anita, mamma og Lexus (selvfølgelig:) som skal feire jul hjemme hos oss. Klarer nesten ikke å vente til klokken fem da sølvguttene synger julen inn og vi begynner på festmåltidet som består av ribbe og alt som hører med. Senere kommer min andre søster, Beate, med familie og da blir det litt mer action i stugan med Iselin og Sofie (Doris har fått seg et navn, men for meg er hun fortsatt en Doris altså).

Ønsker dere alle en riktig god jul. Håper dere får en fortreffelig aften og at dere tar vare på hverandre, bruker bilbelte, og tenker på de som ikke har det så bra. Jeg har nettopp sendt en julehilsen til mitt fadderbarn, Elvis, som er seks år og bor i Kenya. Jeg vet de ikke har det like bra som for eksempel meg, og sender derfor en tanke til han og hans familie<3 Da vi fortalte Iselin om Elvis for ca. tre år siden, sa vi at han kanskje ikke hadde dør på stråhuset sitt eller drikkevann og sånne ting, og hun har siden det både vevd en dør til han og samlet regnvann i en bøtte utenfor huset sitt. Og nå til jul tror jeg hun har donert masse leker til barn som Elvis, som ikke er like heldige som henne. Jeg tror det er viktig å lære barn om at ikke alle har det like bra som oss nordmenn.

Gleder meg til denne karen kommer!:)
Lexus sier god jul og at hun gleder seg til å åpne pakker for det ligger også noen til henne under treet;)
Ha en goooooood jul alle sammen<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar