tirsdag 14. desember 2010

Iselin & TjukkeDoris!:)

Wohooo, jeg er blitt tante for andre gang!:D Altså, lille TjukkeDoris, som er det foreløpige navnet, kom til verden den 2. desember. Kallenavnet kommer selvfølgelig av at hun var ikke en spesielt liten baby, men en baby med godt hold (Iselin sier det ikke er lov å kalle noen tjukk, men babyer skal ha litt sånn Michelinfasong) :)

Dette er Doris, god og rund i kinnene:)
Det å bli tante igjen er selvfølgelig kjempemorsomt!:) Det blir liksom enda en positiv ting å rette tankene mot, noe jeg synes er veldig godt. Det som blir så annerledes med Doris er at vi alle kan få være litt mer "til stede". Den dagen Iselin ble født var den dagen jeg våknet på intensiven etter å ha ligget i narkose etter ulykken. Det var glede og sorg om en annen tror jeg, og ingen husker alt fra den tiden for alle var i sjokk. Iselin ble jo vårt største lyspunkt i tragedien, men hennes første leveår er så godt som slettet fra minnet. Derfor gleder jeg meg masse til å oppleve Doris' babytid:) Hun er sååå herlig og fredelig.

Iselin på besøk på sykehuset, bare en og to uker gammel. Tonje var ikke helt seg selv.

Nå, litt over fem år etter, fikk vi vår beste julepresang!:) Og storesøster er selvfølgelig megastolt.
TjukkeDoris & Iselin<3<3<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar