torsdag 19. mai 2011

HIPP HIPP HURRA!

For 17. mai! OG FOR AT JEG SKAL TIL CALIFORNIAAA!!! Etter to måneders fortvilelse har jeg endelig fått saken min i gjennom hos kommunen!!! Puuh, jeg tror jeg er tusen kilo lettere. De to siste månedene har vært grusom venting og hard jobbing for meg og min "advokat", min fantastiske tante som jeg ikke hadde klart dette uten, men jeg forstår at det er en prosedyre som må følges fra kommunens side. Som selvfølgelig tar litt tid. Selv om jeg ikke er helt enig i hvordan saken er blitt behandlet, er det viktigste at det gikk til slutt! Jeg er så HAPPY!!!:D

Nå må de siste detaljene planlegges, koffertene pakkes, reisen bestilles, og så er det bare å plassere stumpen i et flysete fortest mulig. TRENINGEN, leiligheten min, sola, palmene, maten, opplevelsene, ALT!!! Jeg vet akkurat hva jeg kommer til og jeg GLEDER meg sånn! Gleder meg også til å oppleve sommeren i Oceanside siden jeg alltid har vært der høst, vinter eller vår (altså, det man kan sammenligne med norsk sommer på sitt beste). Tror Brit(ney) gleder seg litt også:)

JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, MY DREAM IS COMING TRUE!


Oceanside, mitt andre hjem:D

(Trenger noen noen gang hjelp med lignende saker, deler jeg gjerne mine erfaringer).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar