fredag 9. desember 2011

BRITNEYS ROOM

Soverommene har vært hvite og kjedelige, men nå begynner de å få en litt mer personlig touch. Britney har fått seg en mimmi(bestemor)-hylle der hun kan samle bilder av de små, og tegninger laget av Iselin. Den var etterlengtet tror jeg. Enkel og fin. Og pynten kan ofte byttes ut etter som det kommer nytt i posten. Sånt liker jeg.

Når det kommer gjester må man ha ekstra puter, dyner, håndklær, vaskekluter, pluss pluss, og i tillegg ha ekstra plass til gjestenes ting. På soverommet til Brit, som også er gjesterom, var det liten plass til oppbevaring. Jeg ville ikke stappe rommet fullt av kommoder og stjele gulvplass, derfor kjøpte jeg denne geniale senga med fire enorme skuffer på IKEA (selvfølgelig). Her er det plass til alt vi trenger, pluss litt mer, og rommet føles fortsatt stort nok..

Mimmi-hylla - her er det fantasifulle, fargerike egg, trær med aper i, og med blomster og hjerter rundt, bilder av en nyfødt Noah, og en utrolig fin sjiraff som er et til-mimmi-kort.
God plass både til oppblåsbare madrasser, handleposer (det ble testet da vi hadde gjester sist), og til at man kan snu seg inne på rommet. Så slipper man å gå ut å gjøre det.
Må bare legge ved et bilde av kommoden igjen, elsker den. Noah ligger bak planten å lurer med nussetruten sin, og på den andre siden er det nydelige bilder av jentene og Beate.

Det meste er gjort enkelt, hvitt, grått, safe og billig, ingen fancy designersaker eller lignende, men jeg ELSKER LEILIGHETEN BARE MER OG MER, så det enkle er ofte det beste.
 
 
På nyåret skal jeg begynne med hovedbadet, det er under planlegging.. Gøy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar