lørdag 3. desember 2011

FRODE KOMMODE

Elsker nye prosjekter, elsker forandringer, og denne gangen var det prosjekt frode kommode. Jeg er hjernen, Brit må (dessverre, vet hun ikke elsker det) være hendene. Men til sammen er vi et bra team. Måtte ha en mindre og litt mer fancy kommode i "gangen", den gamle tok litt for mye plass og var litt.. Tam. Den fikk jobb som skohylle på rommet mitt. Den nye er perfekt!

Den gamle ble nedprioritert til skohylle i en gudsforlatt krok på soverommet..
Brit maler med litt rødt i glasset. Alt blir bedre med litt rødt i glasset. Tror denne gråfargen, Charcoal, også vil bli å se på noen av veggene på soverommet mitt - Colorblock. Grått er så tidløst, like tidløst som hvitt.

Her står den, nymalt og flott. Kommode fra IKEA, knotter fra Anthropologie (de var jo dyrere enn hele kommoden, har tre forskjellige typer), og maling fra Restoration Hardware. Butikker som alle ligger mitt hjerte nært. Hvis man kan si noe sånt om en butikk.

Malte den bare en gang, den ser mer beiset ut og man ser fortsatt mønsteret i treet. Det liker jeg, ser røffere ut. See julestrømpen da, håper det "faller" noe oppi den..
Ble bedre med en fargklatt der, sålangt man kan kalle grått en fargeklatt.
Anbefaler forresten betonggulv! Det er utrolig slitesterkt og lett å rengjøre. Når det er lakkert i alle fall (vet ikke om det finnes andre behandlingsmetoder). Det er også meget lett å rulle på, for de som ruller.. Hjemme i Norge måtte det nok vært varmekabler i betongen for det er ikke spesielt varmt (hører jeg), og gråfargen gjør det ikke spesielt lunt. But this is Calif. Ellers perfekt!

I LOVE IT.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar