onsdag 29. februar 2012

SAME OLD, SAME OLD

Her i California rusler og går dagene akkurat som før. Det samme gjør jeg. Rusler, snubler litt, og går videre. Neida, men det er faktisk ikke så mye nytt å skrive om! Det er kanskje kjedelig å høre, men det har jo en positiv side også; ting har i alle fall ikke blitt dårligere! På PW gjør jeg mye av det samme, bortsett fra at jeg bruker mindre tid på å gjøre øvelser på bordet, og bruker mer tid på å stå. Elsker jo å stå og gå. Men det har dere kanskje hørt før. At jeg gjør mindre øvelser på bordet, som ble gjort mest for oppvarming og uttøyning, er baare positivt. Det betyr at jeg kan begynne rett på viktigere øvelser uten at kroppen går crazy bananas selv om den ikke har varmet opp i en liten time. Hey, det var jo noe nytt! Flotte greier.


Bevis på mine fem løperunder inne på PW. Tenkte det bare kunne stå fast på tavla, så bytter vi bare ut tallet på antall runder.

Early mornings for meg og Rodney.

På dette apparatet strekker vi bakside legg, og styrker ryggen slik at jeg med tiden kan sitte rettere på egen hånd. Så rett som du sitter i ryggen akkurat nå tenker jeg.

Michelle finner stadig nye måter å stå på. Her med ringer rundt armene, som henger i red cord donert av klienter fra Norge (mener det er en norsk oppfinnelse for å hjelpe mennesker med nedsatt funksjon å gjøre øvelser), og vektchaps (sånn som cowboyer har) for å gjøre knebøy litt mer utfordrende. 

Og for å trene balanse og overkropp på en annen måte.

Balansetrening. Slår en firkantball...

Jeg kjenner forresten noen nye muskler igjen! Først var det rumpa, nå de skrå magemusklene. De kjennes alltid støle ut og det betyr jo at de har vært i bruk. De har kanskje alltid fungert litt, men at de kjennes betyr helt klart at jeg er blitt sterkere. Å kjære, snart kan jeg melde meg på Strongwoman 2012.

Har dere sett noe så morsomt som en food truck? Restaurant på hjul. Kult!

Ellers nyter vi vintersol og 20+++ grader.
Så snart jeg skrev at det ikke var noe nytt å melde om, kom jeg på et par ting anyways. Det er litt pga at forandringer skjer gradvis, ikke over natten, og da skriver jeg ikke om det med en gang. Om det virkelig er nye muskler jeg kjenner, må jeg spekulere på en stund. Det kan være noe som kjennes annerledes ut bare den ene dagen. Sånn er det å ikke kjenne kroppen sin 100%. Tar i alle fall tilbake same old-tittelen.

På søndag skal vi igjen kjøre opp til LAX for å hente norske gjester. Vi skal faktisk ha gjester her i hele mars! To puljer. Det er sannelig ikke mangel på besøk her i nr. 26.


MED ANDRE ORD: FORTSATT TOPPERS I CALIF (ha-ha, som om det kunne vært noe annet). 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar