mandag 6. februar 2012

SUPER BOWL SUNDAY


I går, søndag, fant årets største sportsbegivenhet, Super Bowl, sted. Vi var invitert hjem til en PW-klient, Eric, som bor i Corona hvor vi har vært et par ganger før, for å se kampen. I deres fantastiske flotte hage finnes både basseng og jacuzzi, utekjøkken og bar, og flere TV'er med skikkelig surroundanlegg. Ikke rart det ble folksomt og stemningsfullt når kampen braket løs! Jeg fulgte med kampen bittelitt.. Når jeg ikke var opptatt med å spise deilig mat (som jeg alltid gjør når vi er der), snakke med andre eller slikke sol ved bassenget selvfølgelig. Selv om jeg ikke skjønner stort av amerikansk fotball (kan èn regel..) var jo faktisk de tre siste minuttene riktig så spennende. Liv i lådan ble det i alle fall!

Badenymfene i paradis.

Eric og den minste av seks av husets hunder. Minst, og sjef i huset.

Britney and me.

For en drømmehage! Og for et drømmevær.

Regel nr. 1: Her skal man aldri gå med sulten mage. Eller tørst hals.
Jeg, Genny og Margarita nyter sola og ler. Ok, jeg ler.

Britney og husets pappa, Mark. Litt av en kul fyr.

Ava blir klødd og sovner nesten sittende med ballen i munnen. Makan til herlig hund!

Hva er vel et basseng uten flammer og lys som skifter farger?

Janece og husets mamma, Terry.

Excitiiing.

Så, det jeg lærte om amerikansk fotball var at vi heier heller på Giants enn Patriots. Flaks at kampen gikk Giants vei i de siste tre minuttene. GOOO GIANTS! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar