onsdag 15. februar 2012

STØ SOM ET FJELL... NESTEN.

Her har visst bloggeren glemt å lagt igjen noen ord atter en gang! Bloggeren har vært ganske opptatt og litt sliten i det siste. Men sliten er bra! Det betyr at kroppen jobber mer, og at kroppen jobber mer, betyr at kroppen virker litt mer. Og at kroppen virker litt mer er jo alt jeg ønsker meg. It's all good!

I det siste har jeg og trenerne følt at kroppen min har begynt å bli mer stabil. Før, altså for noen måneder siden, kunne jeg ha dager der kroppen min føltes forferdelig og enkelte øvelser var umulig å gjennomføre. Men nå er det virkelig lenge siden jeg har hatt en umulig-dag, jeg kan gjøre det meste og det går virkelig bra. Kroppen fungerer jevnt over ganske likt hver dag. Befriende!Vi har lagt til noen øvelser i treninga, deriblant balansetrening. Jeg har gjort dette før, back in the days, men jeg har aldri vært så stødig som nå. Har alltid hatt noen bak som passer på at jeg ikke faller fremover, bakover eller til siden. Jeg vingler jo fortsatt, men dette er det stødigste jeg har vært på X antall år. Så, dette skal det definitivt jobbes mer på!

Begynner å stå med ganske rak rygg.
Før ville boksing i stående gjort at overkroppen hadde bikket til en av sidene.

Her trener jeg på å reise meg, balanse ved å slå litt. og stående ryggøvelser (her kalles det back extensions, kommer ikke på et godt norskt ord for det). Utrolig hvor mye vanskeligere alt dette er når armene er fri.



Min gamle gå-rekord var på tre runder rundt og rundt i tull inne på PW, èn måned etter er den oppjustert til 5! Jeg hadde selvfølgelig en skikkelig god dag, men at det i hele tatt var mulig!


FØLELSEN NÅR DET GÅR BEDRE ENN FORVENTET... PRICELESS!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar