onsdag 27. oktober 2010

Där jag går i mine gyllne skor!

Treningen går strålende!! Kroppen føles bedre for hver dag, hovedsaklig fordi jeg får varmet skikkelig opp, og gåingen er mye bedre nå enn den var dag 1. Men kroppen min er uforutsigbar. En dag kan jeg (hjernen min) og kroppen min (vi er to om å kontrollere denne kroppen - jeg slåss mot kroppen og kroppen slåss mot meg) være venner og utføre øvelsene kjempebra mens vi neste dag er uvenner og blir ikke enige om noen ting. De dårlige dagene er kroppens verk. Men i dag var vi kjempegode venner og da skjer det flotte ting som å gå bra, stå bra, ta flotte knebøy osv. Da blir vi begge fornøyde - jeg blir glad og kroppen blir utslitt:-)



Blixtar och dunder, magiska under.
"Plötsligt" en dag har det hänt, åh... Vilken tur.





































Her prøver jeg å stå i bro på en gul ball med Michelle, mens Ben er hardtjobbende "ballstøtte".
Dette er en RoboMed - en tredemølle hvor man blir hengt opp i seler som tar litt av kroppsvekten. Et veldig viktig apparat for å få kroppen inn i gå-modus. Jeg henger ofte der å dingler siden jeg kan gå mye lengre enn på gulvet og det er enklere for trenerne å hjelpe til med føttene. Neida, jeg dingler ikke, cirka 70% av vekta tar jeg.





































Ingvild leser mens jeg trener. Den boka må virkelig være spennende;-)
Dette er min amerikanske kompis, Kevin, med et lite stykke Norge i hendene. Vi har alltid med oss norsk sjokolade over hit som amerikanerne kaster seg over! They absolutely love it:-)





































Møt Wilbur, som er med ei dame på trening omtrent hver dag. Her, i en kurv under damens rullestol, kan han ligge å sove med et pledd over seg i timesvis. Et skikkelig sovedyr. Noe annet enn den turboen som venter på meg hjemme i Norge:-)
Ellers: Nå har finværet ankommet Oceanside og en dag ropte bassenget på oss:-) Vi måtte selvfølgelig høre etter. Det er meldt skikkelig fint framover og jeg hørte på nyhetene i dag at Santa Ana-vinden er på vei, noe som er sursøtt. Den er opphavet til alle høstbrannene som herjer i Calif hvert år, men her ved kysten er det ingen fare, det blir bare veldig varmt og de fleste liker jo varmt, så...

Fantastisk havutsikt fra balkongen vår. De sorte prikkene er alle surferne som bedriver hobbyen sin, morgen og kveld. For et liv!:-)
Og til slutt, hva har vi her?? Hvilken forbuden frukt er dette? Dette er en Classic Cinnabon fra Cinnabon. Noe så saftig, søtt og smakfullt! Og litt småkvalmt. Jeg har smakt det mange ganger før, men det var Inga's første. Tror den falt i smak!;-)





































Sangvalget ble tatt i forbindelse med kjøpet av mine og Inga's (et par hver)  nye, fine, gyllne Nike-skor!:-) Den vekker også gode minner fordi Robert likte den veldig godt<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar