søndag 17. oktober 2010

Vi nyter Oceanside...

...Selv om solen er fraværende!:-) Noe er galt med jorda - 5 dager uten sol i Sunny California??? Det har jeg aldri opplevd på de seks gangene jeg har vært her, men de sier det har vært sånn i hele år. Vi koser oss meget allikevel, selv om jeg savner de stabile solskinnsdagene. Well anyway, turen over hit gikk flott. Trondheim - Amsterdam - L.A. er en perfekt rute og man lander i L.A. på dagtid. Må si at rumpa sovner litt av å være klistret til et flysete i 10 timer og 20 minutter, men skitt au, den vet hvor den skal og da er det verdt det. Det hjelper også at man ikke kjenner at man kjører fly siden det er ENORMT! Og at man har egen skjerm med mange filmmuligheter.

En splitter ny gosang fra min favorittdame, P!NK, holder stemningen på topp:-)


I'm leaving on a jetplane, I don't know when I'll be back again. Feeeeil, jeg vet akkurat når. Bummer!
 On the road again, I just can't wait to get on the road again. Mot San Diego!

Da vi ankom leiligheten i Oceanside, som er flott og med en havutsikt uten like, la vi oss tidlig fordi jeg skulle nemlig starte på PW klokken 08.00 dagen etter! Har ingen tid å miste. Det var herlig å komme inn dørene på PW og få føle gleden og energien slå mot seg igjen! Margarita og Michelle er mine hovedtrenere, og de to er fortsatt fantastiske!! Såååå deilig å få startet på den intensive treningen igjen, men er samtidig litt lei meg over at det også denne gangen er som å starte på nytt. 3 timer for dagen går bra.. Ennå:-)

Amazing Project Walk med bakhodet på Brit midt i blinken.
 Meg og Michelle i full vigør på Total Gym'en, et av de viktigste apparatene.
Masse rare øvelser inngår i treningsplanen på PW. Men de hjelper.

I går, altså lørdag, var det den årlige "Steps to Recovery" som er Project Walks sponsordag. Masse folk, masse mat, masse stemning, MASSE fremgang. Det var min tredje "Steps to Recovery" og jeg ser altså fremgangen til menneskene som trener på PW hver dag utrolig godt! De som ikke trenger gåhjelp går ute, mens de som fortsatt trenger hjelp går innendørs. Hele dagen ble også sendt live på nettet. Kult! Siden jeg hadde trent i bare tre dager før denne åpne dagen var jeg kjempenervøs for hvordan det skulle gå. Men det var ingenting å være nervøs for for det gikk jo flott!!:D Altså, med tanke på at jeg bare hadde tre dager på å forberede meg. FORNØYD.

Litt uttøying og oppvarming på en ellers stiv kropp må til, haha.
 En fornøyd Tonje etter en spasertur med en liten tryning på slutten:-)

Crewet på PW!!!:D
 Et lite stykke Amerika - en cupcake + M&M:-)




































                                                                                                                                                      

Meg og Inga Toppen på "Sunset Market" som finner sted hver torsdag's aften i Oceanside. Buer med hjemmelagde ting, MAT (tro det eller ei) og en scene med kjempegode "garasjeband". Tihi, KOSELIG.
 Ett av "pepperkakehusene" ved stranden i Oceanside. Sååå søtt:-)

Meg og mams i hagen til North Coast Village, der vi bor.

Meg (igjen) og Inga på kino i Oceanside. Det er så greit når det er bare en spasertur unna leiligheten. Filmen "The Town" anbefales!!






































That's it for now! Skal prøve å skrive om noe interessant en gang for uken. Minst. Tune in!;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar