fredag 22. oktober 2010

Lettere til "kropps" - lettere til sinns:-)

Treningen på Project Walk går utmerket og jeg har kommet inn i det fortere en noensinne før. Det gjør meg selvfølgelg superduperglad! Trenerne mener det samme og sier vi har gjort en fantastisk jobb hjemme siden sist. Og det er jo sant, vi har gjort vårt beste. Alt takket være en fantastisk familie!;-) På 8 dager føles kroppen smidigere og cirka ett tonn lettere. Når kroppen ikke er så stiv og stram blir alle øvelsene enklere å utføre og da får jeg selvfølgelig mye mer ut av timene mine. Nå må dere ikke tro at kroppen er som pudding etter bare 8 dager. Den er fortsatt stiv, men jeg trenger "bare" 1 time på å bryte ned all energien som samles opp i musklene når de ikke blir brukt (det kalles vel spasmer, men hater det ordet). Den herlige innstillingen og stemningen blant trenerne hjelper også på. Livet føles på en måte, ja, lettere! Project Walk ER "indeed the place to be". Er forresten to nordmenn til å trener her nå:-) FLOTT!

Her får musklene litt TLC (Tender Love and Care) etter 3 timer hardkjør. Brit masserer med en DMS (Deep Muscle Stimulator) som løser opp stive muskler og som gjør sååå godt-vondt:-) Dyp massasje er like viktig som selve treningen vet dere! Bak oss er en av mine hovedtrenere, Michelle, som er en råtass.

Dette er nydelige Oceanplace som snedig nok ligger midt i Oceanside. Her er det masse små søte butikker hvor du kan få kjøpt mat og dessert (WOW!) og sitte ute å spise. Det er også her kinoen med alt det smørdynkede popcornet befinner seg. Og som du ser, begynner California å bli seg selv igjen med sin herlige blå himmel. I like it, I like it a lot.
I dag falt valget på Quiznos til lunsj og Cold Stone til dessert. Mener å huske at det skal være dessert til hvert måltid..? På Quiznos serverer de nyyydelige baguetter med masse, og da mener jeg masse, fyll inni. Big Bite blir barnemat i forhold. På Cold Stone er det ganske kult. Du velger hvilken type iskrem du vil ha og deretter velger du mellom masse rart som de baker inn i isen oppå en KALD STEIN. Det rare kan for eksempel være brownies, snickers, twix, jordbær, banan, oreo, og masse, masse mer. Man blir litt gal etter mat her.. Alt er jo så smakfullt!!
Dette er Inga's deilige french vanilla iskrem med snickers, jordbær og brownies. Mmm:-)




Haha, fant noe jeg har ønsket meg lenge!!! En hatt hvor man kan sette drikke oppi og bare supe det i seg:D Så genialt! Men den ville tatt for stor plass i kofferten som skal fylles med andre skatter;-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar