fredag 18. november 2011

18+-ÅRSDAG PÅ FLYING PIG

Vi ble ikke mange, men sannelig var det koselig!! Flying Pig er supertrivelig - intimt, gourmet, fine wines + fantastisk company. Kan ikke gå galt.
From left: Britney, meg, Margarita, Nelly, Marianne og Cecilie. Herlig gjeng.

Fikk bursdagsdessert. Og det var morsomt.

Herreguuud, fikk Z Gallerie-hjorten som jeg har siklet på i gave fra Cecilie og Marianne!! Thank you!!

Her har den majestetiske hjorten, skogens prins, funnet plassen sin i nr. 26. Som jeg hadde sett for meg - perfection! (Mangler bare flammer i peisen, om jeg bare kunne lært meg å skru den på...)

Denne hjorten lå i en pakke (fra noen andre enn meg selv) utenfor døra mi når jeg kom jeg fra PW i dag. Den var perfekt og fikk plass på veggen umiddelbart. Gjett om jeg ble glad! Thank you sister Anita & baby Noah<3  Den lille elgen som henger på hjorten (ha-ha, skogens konge henger på skogens prins, nedtur) fikk jeg også av Cecilie og Marianne.
Aaaaaaaaah, herlig aften. Noen har fått med seg at jeg liker hjorter i alle fall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar