fredag 4. november 2011

ONE STEP CLOSER

Jeg kjenner forandringer i kroppen hver uke, små ting som blir bedre, men som kan være vanskelig for andre å se. Derfor elsker jeg når jeg får til nye ting, konkrete ting som man kan se med egne øyne! Knebøy er en ting jeg alltid har vært ganske god på, en øvelse jeg synes er enkel fordi jeg hele tiden er i bevegelse og skrur av og på forskjellige muskler. Knebøy er en forberedende øvelse til å reise seg fra sittende, og i dag klarte jeg noe jeg aldri før har fått til. Jeg sto, satte meg ned, skrudde av kroppen, skrudde den på igjen og reiste meg. Flere ganger! At jeg kan sette meg, ta en liten pust i bakken og så reise meg igjen er STORT. For meg. Og dette tror jeg rumpemusklene får æren for. Målet er selvfølgelig å reise meg fra en litt lavere stilling, og uten støtte ved knærne. Men det er en start! See for yourself.



Og alt dette på en mørk, regnfull dag der PW mistet strømmen.

 
WE'RE GLOWING IN THE DARK.


Hadde også min beste gårunde EVER på gulvet. Gikk senteret ca. tre ganger på langs, og det er langt, uten sittepauser i mellom! Det går sakte men sikkert fremover.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar