mandag 14. november 2011

HOMEMADE

Er så lei av at smykker, ringer, armbånd og diverse, ligger sammenflettet i en kurv. Har også gullfiskminne, husker ikke alltid hva jeg har. Har vært på utkikk etter et smykketre for å henge smykkene mine på, men fant ikke et jeg likte. Så hvorfor ikke lage et selv, et litt mer personlig et, alt annet her er så IKEA-nytt. Gikk ikke ett år formgivning før jeg visste hva jeg ville bli når jeg ble stor for ingenting. Kjøpte en korktavle på IKEA, gullkroker på Wal Mart, og fikk Britney til å mekke litt. Enkelt å justere etter hvor mange, lange, og store smykker man har, pluss at man kan pynte med kort og bilder. Billig, personlig, enkelt, oversiktlig, og perfekt om man har gullfiskminne. Synes det ble en fin touch i mitt lille "walk in closet".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar