torsdag 25. august 2011

BACK IN THE GAME!

Endelig er tiden for spaserturer over PWs gulv igjen kommet. Nå er jeg kommet dit jeg skulle vært for minst en måned siden - i GÅ-modus. Føttene verker alltid etter å gå. Til å være første gåtur etter skade, ennå en skade og diverse annet rusk, gikk det AMAZING. Tror trenerne var lettet siden jeg har gjort jobben deres litt krevende i det siste. Etter bare noen skritt både løftet jeg og sto på føttene selv. Innimellom. Men det er en start.

Tenk hvis du plutselig en dag ikke kunne tatt spaserturen du liker så godt bort til butikken eller bussen, den korte, friske joggeturen før du legger deg om kvelden, den avslappende, sosiale gåturen med venner, den rolige lufteturen med hunden. Små ting i livet, men du ville savnet det. Akkurat som jeg savner å gå i det hele tatt. Vel, dette er min måte å gå på for tiden og min måte å kjempe for tingene jeg savner, så om jeg får bruke et kvarter og femti meter i løpet av dagen på det, betyr det MYE.

YOU SEE?

Vår koselige kjøkkenkrok og spisestue. Rene linjer. Malte veggen grå-blå, mye lysere enn på bildet. Skrev tidligere at jeg selvfølgelig skulle male/beise det naturlige trebordet. Selvfølgelig IKKE! Elsker det naturlige treet sammen betongen, den grå-blå veggen og det hvite. (Sorry bildekvalitet, hva kan man forvente av et $100-dollars WalMart-kamera?).
A GOOD DAY.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar