tirsdag 2. august 2011

GJESTENE UNDER SOLA

Jeg og Britney fikk jo overraskende besøk av Beate og familien forrige tirsdag. Har vært mye liv i nr.26, og mye farting. Det er så hyggelig og det er skikkelig godt å se igjen kjente og kjære, spesielt tantebarna. Leiligheten fungerer som bare det til å ta i mot gjester, selv om den ikke er helt ferdig.

På lørdag var vi på Legoland. Ligger bare 5 min unna PW, men har ikke vært der før nå. Det var ELDORADO for barn. Iselin hadde det som plommen i egget. Og som alle andre parker jeg har vært på i San Diego-området, var den fantastisk fint laget. Selv om jeg er litt for gammel for Legoland, var det kjempefint å være der og selvfølgelig veldig gøy å være med en crazy Iselin.















Har også vært på nydelige Oceanside beach. Iselin og Trond bygger by.














Miss Sofie med sine kulrunde, blå øyne som alle kommenterer.













Var på Fashion Valley, et av San Diegos største og flotteste kjøpesenter (kaller det bare malle) med over 200 butikker og restauranter/mat-sjapper. Me like. Her sitter vi ut på food court'n i California-været.













Iselin i bassenget til tante Tonje. Tror det var litt kaldt..













Miss Sofie koser seg på Ocean Place Oceanside.













Iselin og Trond på Ocean Place.













Spa-dag på Oceanshine (merket nå at de er veldig kreative med å navngi steder i Oceanside). Deilig! Èn ting som kunne gjort det optimalt er en avslappet kropp. Kroppen min stritter i mot hver en berørelse. Kan si det sånn at hveeer gang jeg skal slappe av og kose meg, jobber kroppen i mot. Meget plagsomt! Men det er en ting jeg jobber med å kontrollere på PW.














En fornøyd Beate med nye, blanke føtter.
Iselin måtte jo også ha spa-dag, mens faren er bleieskiftarbeider. Oops, der er litt av leiligheten.. Bilder kommer når detaljene er på plass. Angrer ikke et sekund på kjøpet, elsker den!













Britney var så heldig å få være med på et bilde da Iselin var fotograf.


Her spiser vi sushi og diverse på Harneys Sushi i Oceanside. Må jo lære seg å spise sushi før eller siden.. Tar bare litt tid å venne seg på.
Tror gjestene koser seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar