lørdag 20. august 2011

MIN ØDE-ØY-TING

For mange år tilbake gjorde jeg mitt beste 500-lapp-kjøp noensinne. På martna i Trondheim faktisk. Hadde jeg blitt sendt på en øde øy og fått hatt med meg kun èn ting, måtte det blitt denne saken. Ville hatt utfordringer med å finne en plass å plugge inn stikkontakten, men hey, har ikke gått elektrofag for ingenting. Det jeg snakker om er Prosepra Dolphin, et massasjeapparat som har reddet nakken og skuldrene mine i mange år.
Hjemme i Norge har jeg en med infrarød varme, men den fant jeg ikke her, så det ble en uten. Men massasjen er akkurat den samme. Den kan brukes på hele kroppen, også i ansiktet. Forbedrer jo blodsirkulasjonen, kanskje forblir jeg rynkefri forever and ever. Denne anbefaler jeg alle å kjøpe! Har du stive muskler og sener, eller dårlig blodsirkulasjon, this is IT.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar