fredag 21. oktober 2011

EN ÆRA ER OVER

Jeg har i de siste fem årene besøkt Project Walk åtte ganger. Jeg husker første gangen jeg var der i 2006 og fikk se det lille bygget som ikke lignet et treningssenter i det hele tatt, men et kontorbygg blant alle andre kontorbyggene. Men med en gang jeg kom inn dørene på PW, visste jeg allikevel at det var der jeg måtte være. Jeg har hatt mine beste dager der og møtt de fineste mennesker der, i det bygget. Det stedet har vært mitt viktigste anker siden oktober 2006. Men i går, torsdag, hadde jeg min siste treningsdag der. Project Walk skal nemlig flytte til et nytt, større og bedre bygg bare et stenkast unna det gamle. Det nye bygget er helt AMAZING, men synes allikevel det er litt vemodig å forlate det gamle. Mange fine minner.
Hvem skulle tro at et så lite bygg kan være så stort.

Indeed.

Resepsjonen.

Alle menneskene.

En liten, uhøytidelig avslutning blant kassene.

Nå pakker og gjør vi oss klare til road trip med Cecilie og Marianne til Las Vegas og Elton Johns Million dollar piano-konsert på Ceasers Palace. Og klokken 8 (!!!) på mandag morgen skal jeg stille frisk og rask på det nye Project Walk. Tjohopp, dette blir flott!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar