lørdag 1. oktober 2011

OH HAPPY DAY!

Every day. Project Walk er et seriøst og profesjonelt treningssenter for ryggmargsskadde. Det er hard, intensiv og viktig trening. Men, PW er også et sted hvor fantastiske trenere, lærlinger og assistenter med riktig innstilling gjør hverdagen tusen ganger lettere. Morsommere. Som igjen fører til at man føler seg motivert og inspirert, og ønsker å trene mer. En god sirkel.

Jeg spiser proteinbar i steiksola.

 Jeg strekker ut og slapper av før trening.





































Vi gjør nye, litt rare ting som vi ler av.

Jeg har det kult med lærling Dan fra et Florida-senter.


























Jeg blir oppmuntret, selv om kroppen ikke er like samarbeidsvillig hver dag. 

Jeg bakes og masseres etter trening. I sola.



























Alt dette bidrar til at jeg og kroppen min føler oss bedre resten av dagen.


IT'S THE PLACE TO BE.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar