onsdag 12. oktober 2011

MIN OPPSKRIFT

Lite skriverier for tiden, men har fullt opp med trening, besøk og fantastisk vær. Her i Oceanside er det som regel en litt kjølig bris fra Stillehavet, men noen ganger kommer en Santa Ana-vind fra øst og drar med seg deilig ørkenvarme hit. Nå er den her med sine 30+ grader og jeg elsker det!

I de siste ukene har treningen for det meste handlet om å finne en rutine som gjør kroppen løs og ledig, men ikke for løs og ledig. Altså er happy medium. Vi har lett etter en oppskrift som fungerer for kroppen min og det virker som vi har funnet den. Vel, kroppen er forskjellig hver dag, så det fungerer som regel. Kroppen begynner generelt å bli løsere, altså jeg bruker stivheten/spasmene mindre i treningen, og det er nå jeg virkelig kan begynne å lære musklene hva de skal gjøre. Det er jo det som er målet. Dette betyr at jeg sjeldent gjør nye ting, men så lenge oppskriften fungerer slik at jeg står og går godt, er jeg veldig fornøyd.

Jeg står med bare balansestøtte. Balanse krever at mange muskler jobber sammen, derfor er det veldig vanskelig å få en grei positur uten noe å holde i.
Tar knebøy og prøver å trene overkropp samtidig.





































Posituren er bedre med støtte ved knærne og armene.






































Meg, mamma, Joel, Sofie, Iselin, Beate, Hanne, Stine og Jean på sightseeing i nydelige La Jolla (uttales La Hoja). Joel og Jean er fra Boston og er foreldrene i familien Beate var au pair hos i 96. Vi har truffet dem mange ganger før og nå reiste de hele veien hit for å besøke oss i noen dager. Veldig hyggelig.


PUH, I FEEL WARM!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar