mandag 24. oktober 2011

I MADE HISTORY. AGAIN.

Ikke bare var jeg første nordmann på det gamle PW i 2006, i dag var jeg sannelig aller første klient på det nye PW.
Mandag morgen klokken 07.50 etter en Vegas-helg vel og merke.  

Den nye resepsjonen.


Nytt baderom og garderobe. En helt ny verden sammelignet med det gamle.

Slapp-av-kroken.

Spiserommet.
Når jeg står ved combo twist'en føler jeg at jeg ser så... "normal" ut.

Trener styrke på armer og skuldre.

Måtte teste det nye gulvet og sjekke hvordan gå-formen var etter tre dagers ferie. Det at kroppen var såpass løs og ledig etter tre treningsfri dager, er definitivt ett skritt videre. Siden føttene kjennes lettere og jeg stoler mer på at de går rett, altså at knærne ikke går sammen, trener jeg på å ikke se for mye ned. Jeg har alltid sett ned for å følge med knærne mine, men det skaper en dårlig positur og det er vel egentlig greit å se hvor man går også. Selv om jeg da ser hvor jeg går føles det allikevel som å gå i blinde siden jeg ikke kjenner 100% hvor føttene er til enhver tid. Men igjen, det magiske ordet - repetisjon, repetisjon, repetisjon. 



AMAZING.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar