søndag 30. oktober 2011

HALLOWEEN

Jeg og Britney kjørte til hovedgata i San Diego, Gaslamp Quarter, for å spise og se på folk og kostymer. Lots of crazy people.

Middag på TGI Fridays. Det ser harry ut der, men maten er god.

Mudslide! Prøv å lag en selv, deilig dessert.

Krigsveteran - skutt tre ganger, kjørte på bombe, operert utallige ganger, og bor nå på gata i SD. Life is fear?

Fange som leste fra bibelen.

Gatene sydet av liv.

Ghirardelli-butikk Min nye favorittsjokolade!

Min nye venn/venninne.



Suste akkurat Batman forbi?

Ja da, det gjorde han.

Jeg var kjedelig og uten kostyme, men kunne gått for å være en human discoball hvis noen spurte.


Flere kvartaler var stengt av for et skikkelig uteparty. Alt er mulig når det er 20+ en sen oktoberaften.

All the way from Egypt.

Y-M-C-A! Alle har det gøy, store som små.

Mad hatter.

Sykkeltaxi.


Avatar, en sånn som jeg vil bli!





Har jeg sagt at jeg elsker San Diego? Nå skal vi ut å gjøre californiske høstsyssler - sitte ved poolen å sole oss og lese bok.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar