torsdag 23. juni 2011

DEMOLITION DAY

Tre små, søte mexikanerkarer dukket opp og vips var kjøkkenet borte. Og det er jeg sannelig glad for!

Før:


Under:




Godkaren Danny som fikser det meste.
Etter:

Leilighetskomplekset ble bygd i 94. Regner med kjøkkenet har stått urørt siden 94, og sannelig tror jeg det samme gjelder for vaskinga også. SJELEGLAD jeg slipper å spise mat fra dette kjøkkenet flere ganger. Grusomt! Det har også gått mus i skapene!

Lilledoen har også mistet sin greske pidestall av en porselensvask.

Nå lever jeg og Brit heller primitivt. Vi har hver vår seng, et spisebord, et kjøleskap og en vase. Det som er igjen av kjøkkenutstyr er flyttet til det lille "vaskerommet". På lørdag flytter vi tilbake til Motel 6 for et par dager. Betongen skal slipes/pusses/poleres, behandles med noe (vet ikke hva det heter, men det beskytter betongen mot vann osv.) og da kan vi ikke bo her. Motel 6 neste.Vi gjør vårt beste i å gjøre det hjemmekoselig ved å henge opp tegninger Iselin sendte med oss når vi dro (hun glemte bare navnet mitt der). Så søt:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar