fredag 17. juni 2011

MY RIDE IS PIMPED

Så en bil, ble forelsket, kjøpte den!! Leiebilen må leveres på søndag samtidig som vi leverer Turid på LAX (LAs flyplass), derfor hastet det litt med å få i en bil. Da passet det utmerket at Oceanside har en bruktbilgate med titalls av bruktbilsjapper. Jeg hadde jo egentlig bestemt meg for bil for mange år siden, men hadde jo aldri trodd at jeg noen gang skulle få eie en. Det gjør jeg nå! Check out my mafia car!

Ah, den er så rå! Nå blir jeg gatas mafiaboss og ingen tør å yppe med meg (forhåpentligvis). Det er en 2007-modell Dodge Magnum SXT 3.5L V6. Dere tror kanskje som meg at denne er veldig dyr, men tro om igjen. Jeg har hørt at denne typen ligger til salgs for mellom 350-450.000 i Norge mens jeg betalte 12000 dollar = 70000 kroner! Det er TULLETE! Denne bilen var også omtrent den eneste stasjonsvogna å oppdrive på den tiden jeg hadde. Alle andre biler er så store og høye, og det går ikke når jeg skal reise meg inn og utav den. Fant en gammel volvo, men den kostet nesten like mye, så no thanks!

FORNØYD MED Å VÆRE MAFIOSO FOR ETT ÅR!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar