torsdag 16. juni 2011

PUSLESPILL

PUH! Å planlegge oppussing er ganske mye arbeid! Jeg hadde håpet å komme i gang i løpet av denne uka, men når det er så mye som skal klaffe gikk det rett og slett ikke. Det er så mye som skal gjøres av forskjellige folk. Noen river det gamle kjøkkenet, noen fjerner det gamle gulvet og behandler betonggulvet, noen monterer det nye kjøkkenet, noen monterer nye IKEA-møbler osv. Og ingenting kan egentlig gjøres før det nye gulvet er ferdig. Hadde møter med to betongmenn i går og de jeg bestemte meg for å booke til å fikse gulvet mitt kunne ikke starte før neste lørdag, altså den 25. Men det passet i grunnen ganske godt siden kjøkkenet ikke kan bestilles før etter den 24. (salg). Mens betonggulvet behandles må vi sjekke inn på Motel 6 igjen for et par netter. Motel 6 var absolutt ikke så lugubert som jeg husket det! Det var helt supert til motell å være, i tillegg drev de med oppussing. Skal dere gjennom Oceanside og trenger et sted å sove, prøv Motel 6 downtown Oceanside.

Har også vært å kikket på biler! Hadde sett meg ut en spesiell bil for mange år siden som jeg tenkte "en slik skal jeg ha hvis jeg noen gang flytter til USA". Vi får se;)

Mitt nye IKEA spisebord (Svalbo) sammensatt av nesten utlærte IKEA-montører (Brit og Turid). Trodde aldri et bord hadde så mange deler! Det skal naturligvis males eller beises, men for nå er jeg fornøyd med å bare ha et bord å sette pappfatet mitt på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar