mandag 20. juni 2011

NYETABLERING

Det er en hel del som skal ordnes med når man etablerer seg på nytt. Spesielt når det er i et annet land! Synes vi har rukket veldig mye på 13 dager. Det som gjelder oppussing og leilighet er for det meste ferdig planlagt, men det er mye annet som må på plass har jeg funnet ut. Internett, TV-kanaler, postboks, bil, bilforsikring, og amerikansk mobilnummer og bankkonto. Det er ganske mye å sette seg inn når alt er så nytt for en. Mobilt bredbånd ordnet jeg ganske kjapt, kunne ikke organisert alt dette uten. Bil, bilforsikring, amerikansk mobilnummer (som jeg håper virker snart!) og bankkonto tasset vi rundt i Oceanside og tok hånd om i dag mens TV-kanaler (!!) og postboks forhåpentligvis går i boks i morgen.

Dodge Magnum. Smiler'n til dere? Jeg ser han gliser til meg i alle fall.













Brit sier hun kommer til å savne denne... Tulla!!













På toppen av Cabo Grill, en mexikansk restaurant i Oceanside. Flott utsikt!













One happy girl. Can you blame her?
Nå er det hvit sangria, Lays og knekkebrød til kvelds.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar