søndag 12. juni 2011

KÅKEN



Solen har faktisk bare tittet frem noen få timer siden vi kom til Oceanside, men det gjør ikke stort når mesteparten av tiden går med til vasking, interiørshopping og planlegging av leilighet. Jeg planlegger og organiserer, mens mams og Turid utfører. Kunne veldig gjerne tenkt meg å gjøtre mer selv, spesielt siden jeg opprinnelig er en praktisk arbeider. Jeg var guttejenta som startet tidlig med mekking i garasjen, kjørte TSX når de andre kjørte scooter, gikk elektrofag når de andre gikk helsefag, og hadde BMW E30 som førstebil når de andre hadde små, søte biler. Ber til høyeste hold om å en dag få gjøre det praktiske igjen. IKEA San Diego står for øyeblikket mitt hjerte nært.

Her ser dere min søte, lille patio med utsikt rett i baksiden av garasjen. Men vet dere? I like it, I like it a lot. Her kan jeg slikke sol uten innsyn i det hele tatt, og jeg har sola heeele dagen.
Her nytes en bedre middag bestående av pølse, potet og salat på pappfat med Adele syngende i bakgrunnen.
Og uten mye møbler.
Vi har kjøpt det viktigste en leilighet må ha, altså senger, som kommer i morgen. Det følger vel med bruksanvisninger store som bøker som damene skal få bryne seg på. Håper bare noen kan starte med gulvene i løpet av uka, kjører meg helt fast i 5 cm tykt teppe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar