søndag 8. januar 2012

GO BIG OR GO HOME

Treningsmessig har 2012 vært et fantastisk år for meg! Det kunne stått 2011 også, men den første uka av 2012 har faktisk vært helt topp. Ha-ha. Jeg har hatt mine beste spaserturer noensinne. Følelsen av at det går fremover er deilig, spesielt med tanke på at tiden går fryktelig fort. Plutselig er det juni og tid for hjemreise. Vi var på et avskjedsparty for en PW-klient i går. Før eller siden må alle reise hjem fra PW, enten fordi de er fra et annet land eller på grunn av penger, men ingen er egentlig noen gang helt klar for å reise fra PW selv om de vet den dagen kommer.. Når jeg tenker på det gruer jeg meg allerede. Spørsmålet er alltid det samme, og det er jeg helt sikkert ikke alene om: Hvordan skal jeg få til all denne treninga da??? Èn ting er sikkert, det skal ikke, KAN ikke, bli treningsstopp!

Uansett, her er den beste gåturen ever. Jeg vet det fortsatt ser ganske likt ut som før, men det er ikke det skjønner du. Magen, ryggen og stumpen er sterkere og holder kroppen mye rettere, og høyre fot, som alltid har vært godfoten, går nesten av seg selv. Ja, snart svever jeg langs gulvet. Videoen er litt lang, men hey, da har du noe fornuftig å bruke arbeidsdagen til. Enjoy. (Hadde problemer med opplastingen, håper den funker).


Elsker Michelles innlevelse - Go big or go home!


Denne ståøvelsen er min favoritt. Føler jeg blir noen centimeter lengre for hver gang.

For å klare å løfte føttene enda bedre når jeg går, må jeg styrke hoftebøyeren, eller hip flexeren på godt amerikansk. Det gjør jeg her. Foten trekkes bak og jeg drar den frem.

Også en hip flexer-øvelse, bare med tyngdekraften i mot meg. Føttene mine er små, men sannelig er de tunge å løfte rett opp i lufta!

Noe nytt vi prøvde. Trener overkropp mens jeg står.


IT'S GONNA BE A GOOD YEAR.
I CAN FEEL IT!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar