fredag 13. januar 2012

VERDENS-VENNER!

Nå på nyåret har vi vært så sosial som aldri før. Mine tidligere PW-besøk har alltid vært så kortvarige og da har jeg liksom ikke hatt tid til å bli kjent med så mange. Siden mange av klientene på PW er tilreisende, enten fra andre steder i USA eller fra andre land, finner de ofte sammen på fritiden også. Mange bor jo her i flere måneder og litt sosialisering bortsett fra treningen må til. Og det som er så herlig - været tillater at du drar hvor du vil, når du vil. Ingen snøstorm, regnstorm, holke, snøslaps, eller iskald vind stopper deg. Som det altfor ofte gjør hjemme i nord. Da blir jeg heller inne liksom.. Vi er i alle fall heldige med vår californiske "vinter". Litt grå himmel og regn i desember er alt vi har sett av vinteren deres. Nå er det godt over 20 grader og det føles som sommer!<3

Vi var på Olivia's avskjedsmiddag på BJ's ølbryggeri & restaurant. F.v.: John, Olivia, Britney, meg, Jennifer, Trevor, Janos og Noemi.

Boys will be boys.

Vi feiret trener Kathi's bursdag. Jeg må innrømme at det er fryktelig deilig å kan sitte utendørs til sent på kveld selv om det står januar på kalenderen!

Her traff vi også Margarita. Som alle savner å møte på PW om dagene!
Vi ba med oss Margarita og flere trenere på Flying Pig bar & kjøkken, en gourmet-restaurant i Oceanside. Fantastisk mat, fantastisk gjeng! Klient Matt og trener Michelle.


Alltid hyggelig med noe godt i glasset på en tirsdag.
På avskjedsmiddag, i form av ekte italiensk pasta, hos italieneren Paolo. Trenere og klienter i fleng.
Meg og Paolo.

Har fått meg venner og bekjente fra hele verden, noen med stående invitasjoner til deres hjemland. Kanskje blir det mange ferieturer når jeg kommer hjem?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar