fredag 13. januar 2012

I LOVE PROJECT WALK

På varme dager som i dag åpner de portene. Det gjør det egentlig bare varmere, men hva er hyggeligere enn å få inn litt sollys? Vi har tross alt en "big ass fan" i taket, den heter faktisk det, men alle liker varmen bedre.

Heey, jeg kom på tavla igjen! Det må jo bety noe;)

Her gjør vi hands & knees for å trene triceps (som er heller fraværende) og overkropp. Det er egentlig en basisøvelse, men jeg har på en måte unngått den siden "ryggskaden" som gjorde halve ansiktet mitt numment.. Er ikke bare skeptisk, men livredd, for at det skal skje igjen. Har aldri i mitt liv hatt så vondt (som jeg kan huske). MEN kroppen MÅ venne seg på å være i hvilken som helst positur uten å gå bananas.

Ny øvelse! Her trener jeg rumpa mi siden den har gjenoppstått. Eller min "badunkadunk" på god, amerikansk slang. Ha-ha, lærer mye rart her.

Og seeeee så glad Tonje er når hun får trene. DO you blame her???

Trener på å sitte.. Skulle tro at det å sitte ikke er vanskelig i det hele tatt, det samme som å stå og gå og alt det andre som egentlig skal gå automaisk, men når man bare har delvis eller ingen kontakt med musklene som stabiliserer blir jo balansen helt på trynet.

Vanskelig! Jeg tror dette er det strakeste jeg noen gang har sittet, men hvis dere sitter slik, vennligst rett dere opp og ikke bare bli hengende på ryggraden. Det er ikke bra for noen.

Så, treningen går fremover og jeg prøver stadig nye ting. Siden jeg har vært på PW syv ganger før, har jeg gjort de fleste øvelsene før, men jeg mener nytt etter to fæle skader. Allikevel har jeg hele tiden gjort det jeg føler er det viktigste - stå og gå. Så lenge jeg får gjøre det, er jeg happy! Og jeg føler det går fremover for hver uke, sakte men sikkert. Det står jo blått på svart på tavla! Jeg vet ikke om noen egentlig skjønner hvor mye dette betyr for meg, det er bare trening liksom.. Bortsett fra det åpenbare, som er familie og venner, betyr det ALT.


THE SKY IS THE LIMIT.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar