torsdag 18. november 2010

Beste bursdagsgaven EVER!!!:D:D:D

Jada, i går hadde jeg bursdag. Jeg snakker ikke så høyt om det siden jeg har blitt 18 år gammel mange år på rad nå og føler at livet har stagnert der. Ehm, det høres jo veldig trist ut, men det er slik det føles. Og selv om jeg ikke har fødselsdatoen min på Facebook blir det kjedereaksjon når en person skriver bursdagshilsen. Men det er jo litt koselig:) Uansett, jeg setter 18-årslyset på kaka i år også!
MEN, årets bursdag var så absolutt ikke den verste for vet dere hva? Jeg fikk en mail fra min amerikanske megler, Garnet (who btw is the worlds greatest;), om at leiligheten ble min!!!!! MIN!!!:D Leiligheten ble da min bursdaggave til meg selv. Flott, hva? Av de seks som la inn bud var det jeg som ble the lucky one. Det var helt klart en populær leilighet og det er jo positivt! Jeg måtte noe opp i pris, men allikevel så betaler jeg under halvparten av hva de forrige eierne betalte. Tror og håper dette var et smart trekk og en god investering. Dette gjør alt så mye enklere med tanke på mine flytteplaner neste år. Kjøpet er selvsagt ikke ferdig ennå, skal jo ha inspeksjon og forskjellig på den, men er alt i orden er det bare å kjøpe. Alt dette har skjedd veldig fort, men jeg er overbevist om at jeg ikke finner noe annet som har bedre standard og er nærmere stranden. Og definitivt ikke noe som er billigere.

Kan noen klype meg i... Kinnet? Dårlig følelse i armene!;)
Dette er en annen leilighet, men med akkurat samme plantegning. Min er mye lysere og finere, og med en liten touch av Tonje skal leiligheten bli FABULOUS!;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar