søndag 14. november 2010

Middag og vin på Karl Strauss:)

På lørdag ble vi invitert ut for å feire bursdagen til ei som trener på PW, er fra Australia og heter Rhiannon. Det viste seg å bli riktig så trivelig:) Har aldri møtt PW-gjengen utenfor PW, så det var kult. Bare det å se alle i noe annet enn treningsklær var toppers. Alle var inviterte, både trenere og klienter (mange sier pasienter, men ordet pasient beskriver noen som er syk, så slutt med det). Praten gikk løst, vin- og ølglass kom på løpende bånd og bursdagsjenta var i storform da hun drepte bursdagskaken sin.:)


Nederst er Brit, meg og Ingatopp. Øverst er noen av PW-crewet: Jillian, Kimmy, Margarita og Emily:)
Meg og min Margarita:)
Meg og min Michelle:)






































Konmer til å savne denne gjengen så utrooolig mye! De er fantastiske mennesker som hver dag gir alt for å hjelpe sånne som meg nærmere målet om å gå:) Denne aftenen ble en flott avslutning på oppholdet i California. Jeg kommer forhåpentligvis sterkere tilbake neste år.

Som en aller siste avslutning på oppholdet besøkte vi fine, koselige Seaworld i San Diego. Det var riktig så hyggelig og masse bilder ble tatt, men to innlegg på en dag føler jeg holder. Kan ikke overblogge heller, også må jeg jo spare noen godbiter til jeg kommer hjem for da blir det straks mindre ting å skrive om;) Reiser fra L.A. klokken 11 i morgen tidlig (mandag) og er hjemme klokken 11 på tirsdagskvelden. Norway is a country far far away (i hvert fall når man plusser på ni timer, som er tidsforskjellen).

So long!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar