fredag 12. november 2010

A dream comes true!

Jeg gjorde det, jeg gjorde det, jeg gjorde det! I dag har jeg gjort noe utrolig spennende som jeg har utsatt og utsatt og utsatt. Dere som har fulgt med før vet at jeg lenge har snakket om å søke om visum, flytte hit (Oceanside), kjøpe hus osv. Visumet er jo i boks og å flytte er fortsatt i planene. Men i dag skjønner dere, i dag har jeg hatt møte med en megler som jeg har sett på noen leiligheter sammen med og bestemt meg for å legge inn et bud på en av leilighetene!!:D Et stooort skritt å ta, men jeg har drømt om det sååå lenge og dette er en perfekt tid å kjøpe på. Sommerfugler i magen, leilighet i California liksom!! Budet legges inn i morgen sammen med to andre bud, så fremtiden blir spennende! Det er et såkalt short sale (alså noen har mistet leiligheten) og da er det opp til banken når et bud blir akseptert. Kan ta måneder, men jeg har det ikke travelt.

Leiligheten oppfyller de fleste av mine kriterier. I et kjempefint kompleks i et fint nabolag, en etasje, enkel ankomst, 2 soverom og 2 bad, nærme stranden (1,6km), solvendt osv. Litt oppussing trengs selvfølgelig, men det er min favoritthobby!:) I tillegg er det 2 romslige verandaer, vaskerom og en liten peis i leiligheten, og basseng og boblebad på området. Jeg er KJEMPEGIRA på akkurat denne leiligheten og kjempespent på utfallet. Jeg tenker jo å bo her selv ett år neste år, men etter det kan leiligheten brukes som ferieleilighet og med muligheter for å leie ut til venner og bekjente (først og fremst). Ser på dette som en investering!

Krysser alt jeg får til å krysse og håper jeg blir den heldige om noen måneder!!:D Se så flott (dette er hovedbygget)!!! Endeliiiiig!
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar