fredag 5. november 2010

Just hanging around...

Her henger jeg faktisk etter mine egne hender og prøver å ta kneløft for første gang! Det høres kanskje ikke ut som en big deal, men for tenk, det er det. Jeg mangler kontakt med triceps (armstrekkeren), noe som gjør det å strekke armene over hodet umulig på egen hånd. Det gjør at skulderleddet og alt rundt det blir stivt og stramt. For fire år siden ville dette vært umulig siden alt annet enn å styrke muskler var viktig de ni månedene jeg var på sykehuset. Og ting stivner til gangs etter ni måneder uten skikkelig bevegelse. Nå, etter fire år med hard trening, tåler faktisk skuldrene en vekt på +-50 kilo. Det kan hende jeg hadde klart dette for en stund siden, men pga at skuldrene er et ømt punkt hos mange med ryggmargskade, var dette første gang vi prøvde. Denne øvelsen ga en skikkelig god strekk i både skuldre og rygg, og gjorde bare jævlig godt. Og ser dere hvor mange som jobber med meg? 1-2-3-4. Mye for sikkerheten sin del, men det er litt av et crew som gjør dette mulig!! En av mange milepæler.

Og se så blid hun er der hun henger!;)

I JUST LOOOVE PROJECT WALK<3<3<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar