fredag 8. juli 2011

TRENING, OPPUSSING OG DET GODE LIV

Etter ÈN dag med strekking, styrketrening og bevegelse på PW sover jeg som et tofingret dovendyr (som by the way sover 20 timer i døgnet, var medlem i dyreklubb når jeg var mindre) om natten. Det er som om all energien som samler seg i musklene og kroppen og som vanligvis ikke blir brukt, får slippe ut. Jeg og kroppen min føler oss mye bedre allerede.

Det skjer faktisk ting i leiligheten også. Sakte, men sikkert. Oppussing tror jeg ALLTID tar lengre tid enn planlagt, men jeg håper på å være ferdig med det meste i løpet av juli måned. Kjøkkenet blir levert i dag og installert neste uke. Endelig! Litt lei av å spise ute. Håper kjøkkenet blir som planlagt med tanke på at jeg selv har designet det på IKEAs hjemmeside. Oi oi. Fikk hjelp med de siste kjøkkendetaljene av en hyggelig herre på IKEA da.

Her har Mr. Danny, min handyman, kappet ned baren til samme høyde som benkeplaten, føler kjøkkenet ble mye mer åpent og luftig. I tillegg måtte rør flyttes og stikkontakter og brytere fjernes.













Flisene rundt peisen ble fjernet tidligere og i stedet for å finne nye fliser valgte jeg å ha vanlig vegg der. Det er en gasspeis som man starter med en knapp og er mest for kosens del, den blir ikke varm. Sjelden man trenger å fyre i peisen her, if you know what I mean;) Nå mangler det bare å ha på det som er utapå, aner ikke hva det er, for å gjøre de nye veggene likt resten. Veggen over og rundt peisen skal også få seg maling MED litt farge! Jeg som elsker hvite vegger synes jo det er helt crazy. Blir spennende å se om det faller i smak.
I går var det varmerekord i Oceanside. PUH! Må ha vært over 35 grader. Da gjorde en Breezy Bruddha Smoothy (en type smoothie) på Pierview Cafè susen. Pierview Cafè ligger på et hjørne rett opp for piren i Oceanside og er et av yndlingsstedene. Perfekt plassering, perfekte smoothies og mer enn perfekte sandwicher. (Det blå huset til venstre).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar