mandag 25. juli 2011

MAMMAEN MIN

Leser om Norge på internett, hører snakk om Norge på amerikanske nyheter, har lyst til å gjøre så mye, men kan ikke gjøre annet enn å tenne lys for alle de som er berørte av tragedien. 

Her handler livet fortsatt om leilighet #26 og trening. Ting som gjør meg glad, ting som kanskje er ekstra viktige akkurat nå. Leiligheten er jo klar for å få seg møbler. Kjøpte de i dag, får de levert i morgen og montert på onsdag. Endelig, på tide at dette skallet føles mer som et hjem. Tenkte å vente litt med bilder for å gjøre en altfor spennende avduking. I dag var den første dagen jeg klarte å kose meg på trening, altså, uten en vond hoft. Nå i ettertid er jeg temmelig sikker på at den måneden jeg kun satt i ro før PW-start, var grunnen til at jeg skadet hofta. Ved tidligere PW-besøk har jeg alltid trent mye hjemme før jeg har reist hit, men denne gangen ble det helt feil. Det gjør meg bare ennå mer sikker på at den treningen jeg driver med hjemme, er en absolutt nødvendighet for kroppen min. Aldri, ALDRI, skal jeg gå like lenge uten trening. Jeg har ikke noe valg. Skader er history!

Sit-to-stands, altså å reise seg. Med blokkerte knær og festede hender som hjelper til, klarer jeg å reise meg. Jeg vet jeg kan mye bedre, men dette ståstativet er tryggest i starten. Elsker å stå, uansett måte!Det er absolutt ikke så enkelt som det ser ut.
Hurraaa, mams fyller år! Jeg, slow som vanlig, gratulerte ikke før hun nevnte det i dag klokken 12.30.. På IKEA ble Brit, en ung, frisk 44-åring, feiret med gravlaks, grillet laks, frukt, kake og juice. Bursdagsbarnet ble dessverre ikke avbildet siden jeg har dårlige fotograf-fingrer. Vil på denne dagen si at jeg er så glad for at jeg har den mammaen jeg har, kunne aldri tenkt meg å byttet henne bort. Mamma gjør dagene mine så mye enklere med alt hun gjør, og jeg ville heller ALDRI klart å gjennomføre dette året i USA uten henne. Hun har ofret mye for å bli med, takk for alt! Elsker mammaen min<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar