lørdag 2. juli 2011

BETONGEN MIN...

Har du noen gang tenkt lenge på en ting, bestemt deg for hva du vil gjøre, og så ombestemt deg i siste liten fordi noe annet hørtes smartere ut der og da, og senere angret..? Vel, akkurat det har jeg gjort nå. Med gulvet selvfølgelig! Jeg skulle jo ha helt klar lakk på den slipte betongen fordi betongfargen er fin som den er. Da jeg kom hit og fikk se den slipte betongen før den var lakkert, ble jeg litt skuffet da gulvet hadde masse sår og hull etter det gamle gulvet. Det hadde også store sprekker i seg. Hullene var fylt igjen, men gulvet var veldig flekkete. Dette hadde ikke jeg tenkt på, jeg så jo for meg at den var ny og feilfri (why, den er jo fra 94?). I alle fall, Mr. betong hadde løsningen. De kunne skjule flekkene litt ved å bruke litt grå og hvit farge. Men når jeg fikk se det hadde Mr. betong gått vel overboard og laget et slags marmorert gulv. Over alt. Jeg hater det ikke, men elsker det ikke heller, slik jeg tror jeg ville gjort om det hadde blitt brukt kun klar lakk. Jeg skulle latt naturlige flekker vært flekker, og naturlige sprekker vært sprekker. Forhastede beslutninger er sjelden gode...



























Men jeg tror gulvet vil komme litt mer til sin rett når jeg får inn møbler og ting og tang, og at jeg med tid og stunder vil like det litt mer. Men jeg vil nok angre for at jeg ikke gikk for orginalplanen en liten stund. Å komme seg rundt i hele leiligheten på egen hånd er i alle fall befriende!

TV! Har vært TV-løs siden vi flyttet hit, så endelig! Her installerer Mr. Cox digital TV for å velkomme oss inn i det 21. århundre.


























Sommeren har ankommet! 25-27 grader er meldt fremover og palmesusen er HERLIG.


























Nå er det kun dager til jeg starter på Project Walk. It's about time, for kroppen er helt umulig. Har aldri gått så lenge uten å trene! Kroppen blir rett og slett vond, men 25 grader hjelper jo litt. GLEDER MEG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar