tirsdag 26. juli 2011

UVENTET BESØK!!!

Så, her sitter jeg som vanlig da, og spiser i Nike-skjorta mi. Vi har ikke et 100% funksjonelt kjøkken ennå, da tar vi middagen ute. Tiden vil vise om dette blir en vane eller om vi etter hvert leter frem våre norske røtter og koker middagen hjemme.. I dag, etter IKEA-levering, gikk vi til Karinas som befinner seg kun et stenkast unna. Karinas er en amerikansk-mexikansk fiskerestaurant hvor de har de beste scampi-rettene EVER. Elsker at det finnes en slik blant alle burgersjappene i nærområdet. I dag spiste jeg scampi i en slags tomatsaus med grønnsaker, mmmmmnydelig! Britney (som forresten er 44 på sitt ellevte år, dere skjønte det?) spiste innbakte scampi. Smaksløkene blir oh so happy.



































Men det var egentlig ikke maten jeg skulle skrive om. Vi spiste ferdig den deilige maten, ruslet innom den lokale bensinstasjonen og vandret rolig hjem i sola. Vi gikk en litt annen vei enn vi bruker, rundet hjørnet på garasjen og var 20m fra inngangsdøra på #26 da vi så en familie stå med ryggen til et stykke foran oss. Jeg tenkte de så ny ut her og kanskje var de her for å se på en leilighet, det virket som de kikket etter noe. Britney sa "men det der lignet veldig på Beate (min eldste søster)", og der kastet Iselin seg rundt og kom løpende mot oss mens hun skrek "mimmiiiii"! Det var Beate! Vi skjønte ingenting når de sto her, rett utenfor inngangsdøra mi. I USA! Vi visste INGENTING! Ble utrooolig glad for å se dem, spesielt de to små. Utrolig hvordan den lille, miss sofie, har forandret seg siden vi dro fra Norge. Som jeg forsto det fant de ut at de måtte rømme Norge for å få litt sol i sommerferien. Familien skal bo her hos oss i litt over en uke, så timingen (flaksen) med møblene som monteres i morgen er perfekt. Tror Brit synes dette var den beste bursdagsgaven hun kunne fått. Wohoo, så GØY!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar