onsdag 20. juli 2011

FRISKMELDT

Selv om røntgenbildene forrige onsdag så fine ut, fikk jeg beskjed om å ikke stå mye på bena fordi det muligens kunne være en sprekk i hofteleddet som gjorde at jeg hadde så vondt. Når jeg går inn og ut av bilen reiser jeg meg, så jeg har vært nødt til å trosse legens anbefaling litt (som jeg vanligvis gjør), men trenerne på PW har selvfølgelig ikke gjort det. De krevde at jeg tok en check up hos legen for å hindre at hofta ville gå i tusen knas med vekt på seg. I dag var jeg hos en ortoped, McDreamy, som mente det var bare å kjøre på med så mye trening som hofta tillater. Det er ikke det samme å være skadet på PW, men nå har jeg i alle fall fått meg en vekker slik at jeg kanskje blir litt mer forsiktig (?). Må ærlig innrømme at det har vært forferdelig vondt. Men jeg har gjort unna skadene og det vil fra nå av gå kun en vei - OPPOVER! Så, her står jeg da.
 Håper lappen i lykkekaka har rett.














I leiligheten skjer det kule ting...:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar