søndag 17. juli 2011

LEGENE SA HUN ALDRI VILLE GÅ IGJEN

INSPIRASJON! Se den utrolige filmen om PW-klient Jen BouLahoud HER.

På fredag tok jeg meg fri fra PW, så i helga har jeg tatt det helt med ro, lagt is på hofta flere ganger og kjenner at det har hjulpet. Men helt frisk er den ikke, den må ha fått seg en skikkelig stygg strekk. Håper den er ganske fit for fight igjen i morgen. Dette er faktisk første gang på 5 1/2 år jeg er skadet og ikke klarer å trene. Tragikomisk, ikke sant? Jeg får bare se positivt på at dette skjedde nå når jeg er her så lenge og faktisk har muligheten til å ta igjen de tapte timene på PW.

I tillegg til å være på PW har jeg også tenkt å sjekke ut treningsmuligheter som andre PW-klienter driver med. Det ene er gåtrening i varmt basseng der man får trene på gåbevegelsen uten å ha vekt på føttene. Jeg vet det har funket veldig bra for Natalie som jeg skrev om tidligere. Varmebassenget høres deilig ut og kan bli spennende å prøve! Det heter Tri-City og ligger faktisk bare et stenkast unna PW. Rihannon, som jeg også har skrevet om tidligere, anbefalte en kar som masserer, strekker, trener og elektrostimulerer fingrene for å prøve å få litt funksjon tilbake der. Det viktigste er å trene tilbake gripeevnen, så man kan løfte opp ting. Å ha fingre som alltid er knyttet i en kjempeknyttet knyttneve er ikke til stor hjelp. Men jeg klarer heldigvis å holde en gaffel. Jeg skal også fortsette å gå til Dan som driver med deep tissue massage. Massasje er like viktig som trening, og for meg funker det utrolig bra. Kroppen blir som ny når man får løst opp alle knutene og alt som samler seg i føtter som er altfor mye i ro.

Kroppen skal med andre ord få seg en helrenovering dette året!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar