torsdag 7. juli 2011

FØRSTE DAG PÅ PW!

I'm baaack! Ord kan ikke beskrive hvor deilig det var å være tilbake på Project Walk! Å møte igjen alle de fantastiske trenerne, også noen nye. Å komme i gang med treningen etter en måneds pause. Å tenke på at jeg skal komme tilbake hit nesten hver dag i mer eller mindre ett år! Breathtaking. 

Dag 1 (eller første måned) betyr STIV kropp så vi tok det fint, men jeg har tross alt et helt år på meg denne gangen. DET er godt å tenke på. Null stress. Det virker også som trenerne er glade for å se meg, jeg har jo tross alt vært her syv ganger tidligere og er ganske close med mange av dem. Project Walk betyr så utrolig mye for meg! De har den rette innstillingen, de har ekspertisen, de gir motivasjon, de gir håp, og de gjør ALT for å forbedre andre menneskers livskvalitet. Hvem føler seg ikke bedre når de får trene? Trening påvirker jo alt, både kropp og sinn.
Jeg har tenkt på en ting; Kari Jaquesson sier om og om igjen at en person trenger kun 15-20 minutter trening om dagen, gjerne på stua, for å holde kroppen noen lunde i form,. Regner med det er snakk om personer med friske føtter som også beveger seg til vanlig. Betyr ikke det at "sånne" som meg som sitter altfor mye i ro, MINST må trene det dobbelte, det TRIPPELTE? Det er det INGEN som snakker om. Nå får i alle fall jeg tre timer trening om dagen. Jeg håper flere får øynene opp og i det minste begynner hjemme i stua som jeg vanligvis gjør.

TRENING - DET FØLES SÅ BRA!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar